Hulp nodig?
030 266 9660
Hulp nodig?
030 266 9660

FAQ - Veelgestelde vragen

Ik ben een particulier

Wat is Bouwklaar?

Bouwklaar is een online platform dat zowel voordelen heeft voor particulieren als voor zelfstandigen. Bouwklaar heeft een platform gebouwd waarop particulieren en professionelen uit de bouwsector elkaar gemakkelijk terugvinden.

Bouwklaar ontvangt aanvragen van particulieren via deze website en zorgt ervoor dat ze zo volledig en gedetailleerd mogelijk zijn. De vakmannen op Bouwklaar hebben hun eigen interface waar ze hun beschikbaarheid kunnen doorgeven. Vervolgens maakt Bouwklaar een afspraak tussen de particulier en de vakman. 

Is deze dienst werkelijk gratis?

Ja, Bouwklaar is volledig gratis voor particulieren. Het doel van Bouwklaar is het samenbrengen van specialisten uit de bouw en particulieren op het internet.

Wat zijn de voordelen van Bouwklaar?

  • Een snelle en simpele dienst: 1 aanvraag, 1 klik, tot 5 afspraken.
  • Een telefonische kwaliteitscontrole: Om de vakmannen te selecteren die voldoen aan uw behoeften, zal Bouwklaar telefonisch contact opnemen om uw aanvraag te bespreken.
  • U ontvangt afspraken met betrouwbare partners die offertes op maat maken. 
  • U ontdekt misschien wel bedrijven die u nog niet kende.

Ik vind niet wat ik zoek. Wat kan ik doen?

Heeft u een ander soort klus of verbouwing in gedachten en u vindt de juiste categorie niet terug op deze website? Geen probleem!

Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat u wilt doen en wij vinden de geschikte vakman voor u. Één van onze medewerkers zal contact met u opnemen om uw wensen te bespreken en de aanvraag te vervolledigen. Wij zoeken vervolgens de geschikte professional die kan voldoen aan uw behoeften. U kunt ons bereiken via telefoon op het nummer 030 266 96 60 van maandag tot vrijdag van 08h00 tot 18h00 of via een e-mail naar info@bouwklaar.nl

Ik ben een vakman

Wat is Bouwklaar?

Bouwklaar is een online platform dat zowel voordelen heeft voor particulieren als voor zelfstandigen. Bouwklaar heeft een platform gebouwd waarop particulieren en professionelen uit de bouwsector elkaar gemakkelijk terugvinden.

Bouwklaar ontvangt aanvragen van particulieren via deze website en zorgt ervoor dat ze zo volledig en gedetailleerd mogelijk zijn. De vakmannen op Bouwklaar hebben hun eigen interface waar ze hun beschikbaarheid kunnen doorgeven. Vervolgens maakt Bouwklaar een afspraak tussen de particulier en de vakman. 

Hoe kan ik partner worden?

Dat is zeer simpel. U belt gewoon naar het nummer 030 266 96 60  (ma-vrij 08h00-18h00) of u stuurt een e-mail naar info@bouwklaar.nl.

Definieer in uw mail uw activiteiten en beschrijf de regio's waarin u actief bent met uw bedrijf. Één van onze medewerkers zal contact met u opnemen via de telefoon. U krijgt een account op ons platform, waarin u op elk moment uw beschikbaarheid kan aangeven of aanpassen. Wij maken vervolgens voor u de afspraak met de particulier. U gaat nadien langs en brengt een offerte uit. 

Wat is inbegrepen bij Bouwklaar?

  • Met de online toegang tot uw account heeft altijd overzicht over:
    • Uw agenda en uw beschikbaarheid
    • Uw aangekochte afspraken
    • Meer informatie over uw kredieten
    • Uw facturen

Wat zijn de voordelen van Bouwklaar voor mijn bedrijf?

Wij kwalificeren de binnengekomen aanvragen. Dit betekent dat wij telefonisch contact opnemen met de particulier om diens verwachtingen zo gedetailleerd mogelijk te bepalen en zo de aanvraag alleen aan te bieden aan professionelen die die verwachtingen kunnen waarmaken. Wij maken vervolgens een afspraak tussen de particulier en de professional. 

Wat is het systeem ‘pick & choose’?

Bouwklaar is aangepast aan uw behoefden. In de interface bekijkt u op ieder moment de nieuwe aanvragen. Bouwklaar is aangepast aan uw agenda:

  • Minder nood aan aanvragen gedurende een bepaalde periode? Geen probleem! U geeft aan dat u minder beschikbaar bent. 
  • Heeft u extra werk nodig? Geef dan zoveel mogelijk beschikbaarheid op.

Kan ik de diensten van Bouwklaar opschorten tijdens mijn vakantie?

Bouwklaar is zeer flexibel. U plant enkel beschikbaarheid in wanneer u dat wilt. Pas het aan in uw agenda en wij maken tijdens uw vakantie geen afspraken voor u. Het is echter niet mogelijk om uw licentie tijdelijk stop te zetten. 

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Bent u uw gebruikersnaam en e-mailadres vergeten? Neem dan contact op met MKB ClickService voor de Bouw door te bellen naar 030 266 96 60 of door te mailen naar info@bouwklaar.nl

Waar vind ik mijn account?

Klik hier om naar uw account te gaan. Geef vervolgens uw login en wachtwoord in.

Indien u problemen ervaart, aarzel dan niet om naar het nummer 030 266 96 60 te bellen (ma-vr 08h 00-18h00) of contact op te nemen via e-mail.